Nick Chubb - Hold...or Sell High?

Post Reply  
User avatar
Great White Shark
Posts: 4907
Joined: Wed Sep 7, 2011
Sand$: 8,290.75
uberswank wrote:
NautArch wrote:Want to know what reduces site views?


Being on a 20 year old PhPBB board? :lol:


bahahahahahaahahahaa
Supreme Megalodon
Posts: 29059
Joined: Fri Aug 22, 2008
Sand$: 79,400.62
NautArch wrote:
uberswank wrote:
NautArch wrote:Want to know what reduces site views?


Being on a 20 year old PhPBB board? :lol:


bahahahahahaahahahaa




:lol:
Megalodon
Posts: 19373
Joined: Wed Aug 19, 2009
Sand$: 20,915.14
20+ carries and a TD in a positive game script. Also, had several receptions. I think the whole Hunt hurting his value can be put to rest, if it hadn't already.
Supreme Megalodon
Posts: 71480
Joined: Fri Dec 31, 2004
Sand$: 312,528.87
Yea it’s his role. He’s gonna be real good next year.
_______________________________________

Image Image

Image
User avatar
Great White Shark
Posts: 4907
Joined: Wed Sep 7, 2011
Sand$: 8,290.75
Markulous wrote:20+ carries and a TD in a positive game script. Also, had several receptions. I think the whole Hunt hurting his value can be put to rest, if it hadn't already.


Yup. If anything its viable to own and start both.
Megalodon
Posts: 15904
Joined: Fri Nov 26, 2004
Sand$: 9,926.56
Markulous wrote:20+ carries and a TD in a positive game script. Also, had several receptions. I think the whole Hunt hurting his value can be put to rest, if it hadn't already.


I wouldn't call three receptions "several", but hey....no need to split hairs :lol:
User avatar
Great White Shark
Posts: 4907
Joined: Wed Sep 7, 2011
Sand$: 8,290.75
Renegade wrote:
Markulous wrote:20+ carries and a TD in a positive game script. Also, had several receptions. I think the whole Hunt hurting his value can be put to rest, if it hadn't already.


I wouldn't call three receptions "several", but hey....no need to split hairs :lol:


Especially since several generally does mean 3. https://www.merriam-webster.com/words-a ... everal-use

Pick your nits somewhere else :P
Megalodon
Posts: 19373
Joined: Wed Aug 19, 2009
Sand$: 20,915.14
NautArch wrote:
Renegade wrote:
Markulous wrote:20+ carries and a TD in a positive game script. Also, had several receptions. I think the whole Hunt hurting his value can be put to rest, if it hadn't already.


I wouldn't call three receptions "several", but hey....no need to split hairs :lol:


Especially since several generally does mean 3. https://www.merriam-webster.com/words-a ... everal-use

Pick your nits somewhere else :P

I was just googling the definition myself. :D
Megalodon
Posts: 15904
Joined: Fri Nov 26, 2004
Sand$: 9,926.56
frig merriam-webster. that might be the most vague definition evah!

everyone knows a couple is 2, and a few is 3. anything over that is up for debate
Last edited by Renegade on Mon 11.25.2019, 10:39, edited 1 time in total.
User avatar
Great White Shark
Posts: 4907
Joined: Wed Sep 7, 2011
Sand$: 8,290.75
Things we've learned:

1) Chubb is just fine
2) Hunt is a good flex play
3) Several can mean 3 (and often does)
Megalodon
Posts: 15904
Joined: Fri Nov 26, 2004
Sand$: 9,926.56
anyone that thinks 3=several also believes Scary and Terry don't rhyme
Great White Shark
Posts: 8563
Joined: Tue Sep 28, 2010
Sand$: 18,088.30
NautArch wrote:
Markulous wrote:20+ carries and a TD in a positive game script. Also, had several receptions. I think the whole Hunt hurting his value can be put to rest, if it hadn't already.


Yup. If anything its viable to own and start both.



Yeah, I own both Chubb and Hunt. Almost flex'ed Hunt in 0.5 PPR but opted for Ronald Jones instead. Almost bit me until the end.
Whale Shark
Posts: 1305
Joined: Thu Sep 3, 2009
Sand$: 23,256.53
Renegade wrote:anyone that thinks 3=several also believes Scary and Terry don't rhyme



Haha....it LIVES!
Moderator
Posts: 56859
Joined: Fri Jul 7, 2006
Sand$: 114,858.22
Markulous wrote:20+ carries and a TD in a positive game script. Also, had several receptions. I think the whole Hunt hurting his value can be put to rest, if it hadn't already.

I especially liked the first play of the game was a pass to him. It wasn't intended as a middle finger, but that's how I'm interpreting it and no rationale counter will sway me. I implore everyone to continue to be concerned about him.
Great White Shark
Posts: 2751
Joined: Thu Sep 11, 2014
Sand$: 2,604.26
Started both in a money. Came out ok.
Hoping I can flex Hunt the rest of the way.